Masz konto? Rejestracja
Witaj gościu! Nie jesteś zalogowany na forum, więc możesz nie mieć dostępu do niektórych z jego funkcji! Aby rozwiązać ten problem
zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.


Wątek zamknięty 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulamin forum

Zbychersky

#1

Offline
Regulamin forum MULegend24.pl

§1 Zasady ogólne

  1. Użytkownik, akceptując niniejszy regulamin, zobowiązuje się do jego przestrzegania, a także do przestrzegania powszechnie uznanych norm moralnych i prawa obowiązującego na terenie RP.
  2. Skrypt MyBB stosuje Cookies tylko dla wygody użytkownika. Pliki Cookies nie pobierają żadnych danych z komputera użytkownika z wyjątkiem tych, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania forum.
  3. Wszystkie dane użytkownika takie jak adresy IP, adresy e-mail itd. są przechowywane w bazie danych. Administratorzy ani inne osoby związane z obsługą forum nie ponoszą odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z tytułu uzyskania dostępu do tych danych przez osoby trzecie w sposób niepowołany.
  4. Użytkownik ma prawo zwrócić się do Administracji ze skargą na zachowanie innego użytkownika tylko i wyłącznie poprzez wysyłanie PW z dokładnym opisem spornej sytuacji do jednego z Administratorów.
  5. Sprawy z innymi użytkownikami załatwiaj poprzez PW (Prywatne Wiadomości).
  6. Zakaz reklamowania stron konkurencyjnych.
  7. Administracja zastrzega sobie prawo do usunięcia konta bez uprzedzenia w przypadku notorycznego łamania Regulaminu, przedstawienia fałszywych danych lub wykrycia konta pocztowego z auto-odpowiedziami.
  8. Shoutbox służy do szybkiej i sprawnej wymiany zdań/informacji.
  9. Za złamanie danego podpunktu Regulaminu, osoba ta otrzyma OSTRZEŻENIE.
  10. Ostrzeżenia może zdjąć tylko Administrator.
  11. Postanowienia zawarte w niniejszym Regulaminie obowiązują wszystkich Użytkowników Forum, nie pomijając Administracji.
§2 Posty oraz tematy

  1. Użytkownik nie może publikować: tej samej treści wiele razy, przekazów reklamowych (z wyjątkiem przypadków, w których użytkownik otrzymał aprobatę Administracji), treści uznanych powszechnie za naganne moralnie i społecznie niewłaściwe, treści naruszających zasady powszechnie uznawane przez społeczność internetową, treści sprzecznych z prawem lub nakłaniających do złamania go, treści obraźliwych, pornograficznych, zawierających groźby, nawołujące do ksenofobii, rasizmu, antysemityzmu, konfliktów między narodami, nienawiści. Zakaz publikowania odnośników i sum kontrolnych do nielegalnych plików, szkodliwych plików oraz haseł komputerowych, kodów itd., również w sposób niebezpośredni (linki do stron zawierających w/w).
  2. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany bądź usuwania treści dodanych przez użytkownika (również bez podania przyczyny).
  3. Przed zatwierdzeniem tematu należy sprawdzić czy jest on zgodny z regulaminem, umieszczony jest we właściwym dziale.
  4. Nie spamujemy i offtopujemy w tematach! Posty zawierające poniżej 7 znaków są także uznawane za spam! ( Wyjątek - Dział "Przywitaj się" lub "Zabawy" / Np. "elo" ).
  5. Staramy się pisać posty używając polskich znaków, oraz ograniczając błędy ortograficzne do minimum.
  6. Nie piszemy posta pod postem! (Używamy opcji EDYTUJ)
  7. Nie piszemy DRUKOWANYMI literami, gdy nie ma takiej potrzeby.
  8. Nie piszemy PoKeMoNoWyM stylem.
  9. Nie wolno kolorować całych swoich postów i zmieniać ich rozmiaru. Te opcje służą do wyróżnienia pojedynczych słów/zdań.
  10. Zabrania się "nabijania" postów, czyli pisania krótkich, niejednokrotnie zbędnych wypowiedzi mających jedynie na celu zwiększenie rangi na Forum.
§3 Konta użytkowników

  1. Użytkownik może posiadać tylko jedno konto na forum! Wykryte multikonta, będą banowane bądź usuwane przez Administrację!
  2. Sygnatura i awatar to symbole graficzne wyświetlane w otoczeniu treści wypowiedzi, specyficzne dla danego użytkownika. Administracja zastrzega sobie prawo do ich modyfikacji w przypadku naruszenia regulaminu.
  3. Awatary i sygnaturki nie mogą zawierać treści wyszczególnionych w §2 pkt. 1.
  4. Zabrania się używania avatarów podobnych do avatarów innych Użytkowników forum bez uzyskania ich zgody.
  5. Sygnaturka nie może zawierać grafik, zabronione jest również reklamowanie zewnętrznych serwisów o treści komercyjnej (np. strony firmowe, wizytówki). 
  6. Administracja zastrzega sobie prawo do blokowania kont użytkowników. W przypadku blokady konta Administracja zastrzega sobie prawo do upublicznienia danych użytkownika, tj. adres(y) IP, adres(y) e-mail. W przypadku popełnienia przestępstwa w/w dane mogą zostać udostępnione organom ścigania.
  7. Adres e-mail może zostać wykorzystany do potwierdzenia rejestracji konta oraz hasła, w celu informowania o aktualnościach i zmianach na forum oraz w celach reklamowych.
  8. Login jest przypisany do konta na stałe. Administracja nie będzie zmieniać loginów kont na prośbę użytkowników. Wyjątkiem jest prośba o zmianę loginu na imię i nazwisko. W takiej sytuacji Administracja może przychylić się do prośby, z zastrzeżeniem, iż jest to zmiana jednorazowa i nie ma możliwości powrotu do starszego loginu. 
§4 Postanowienia końcowe

  1. Regulamin wchodzi w życie w dniu 03.10.2017.
  2. Jeżeli nie akceptujesz regulaminu, proszony jesteś o opuszczenie forum i nie korzystanie z niego.
  3. Regulamin może ulec zmianie w trakcie działania forum a jego nieznajomość nie zwalnia nikogo od jego przestrzegania.
  4. Użytkownik rejestrując się na forum akceptuje powyższy regulamin.
REKLAMA
Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości